aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av aquarellepgclegacy - 17 maj 2013 18:43

Celeste och Alice (fr.v) växer så det knakar och Winter har blivit befordrad till nivå 3 inom musik. Det dröjer inte länge innan både Celeste och Alice har blivit småbarn. Det visade sig att Celeste blev en arvtagare, hon fick både sin pappas ljusblå hår och gula ögon. SCORE!



Dem här två är lika som bär, om man inte räknar med ögonen. Dem är alltid tillsammans och det är väldigt svårt att hålla reda på dem.


Nu skulle man ju kunna tro att det är över med barnafödandet  eftersom en arvtagare är född. Men nej då  Crimsons livsdröm är att uppfostra fem barn. Så ett barn till blir det... 


(Gamer side note: om ni inte redan har räknat ut det så är jag inte så förtjust i att ha få så många barn så tätt inpå. Jag brukar vänta med att skaffa barn tills mina simmar är vuxna och sen skaffar jag kanske bara två. Så en legacy kanske inte riktigt är min grej, men hittills har det gått bra. En riktig utmaning!) 


  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards