aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 20 maj 2013

Av aquarellepgclegacy - 20 maj 2013 20:17




På balen så fick ju Ash en pojkvän. Han heter Conor Berge. Dem gick på en dejt på Kärleksdagen, och den blev väldigt lyckad. Ash visade sin kärlek till Conor på bara ett sätt Ash kan. Genom att skrika det rakt i ansiktet på han med en megafon.


Celest och Alice kom hem från deras internatskolor och det var dags att bli lite äldre.




Att dem har varit ifrån varandra ett tag märks. Dem som brukade vara så lika varandra är nu väldigt olika varandra. Celest har ärvt sin systers talang för att bryta mot reglerna medans Alice har blivit en hjälpreda hemma.



En annan som blivit äldre är Amber. Men jag har ingen aning vart hennes hårfärg kommer ifrån. Det är et tlika stort mysterium som Ashs.


    


Den här lilla damen är dem äldre tjejernas favorit. Dem vill plocka upp henne hela tiden. Dock hinner hon få lite ensamtid med sina leksaker.  

Av aquarellepgclegacy - 20 maj 2013 19:59

I detta inlägg och bara i detta så får ni komma med önskningar på hus jag kan göra.


Det som behövs för att lämna in en önskan:

- Skriv hur många sovrum och badrum.

- Skriv vilken stil du vill ha på huset utformning. T.ex Modern, Lantligt o.s.v

- Skriv vilken stil du vill ha på interiören. Färg, form, stil. T.ex Lantligt, blommigt, grönt.

- Skriv om ni vill ha ett speciellt rum i huset. T.ex. musikrum, bibliotek, gym o.s.v

- Skriv också om ni vill ha det inrett med möbler, om det är okej att jag använder store-saker och nedladdade saker.

- Skriv också gärna vem ni har tänkt ska bo i huset och en motivering.

- Du bör också skriva vilka spel du har.


OBS! Att jag tillåter inte att husen läggs upp på nytt utan min tillåtelse (och då ska huset antigen fått en rejäl makeover eller blivit ombyggt).


Husen är nedladdningsbara i en månad efter att jag delat den. Sen sätts ett lösenord upp och en förfrågan kan skickas så man kan ladda ner huset. Om personen ber att få huset privat så sätts ett lösenord upp direkt. 


Blir det för mycket önskningar så kommer jag stänga det här inlägget tills jag har kommit ifatt.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards