aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av aquarellepgclegacy - 26 maj 2013 17:56

Huset är önskat av Sims3Tjejen.


Hennes krav var:

1. 3 sovrum och 2 badrum
2. Mordernt
3. I ena sovrummet ska vara svart och vit. Andra ljusblåt och rosa och det tredje ska vara i pasttelfärger. Och väldigt mordernt
4. Jag skulle vilja ha ett musikrum, ett hobbyrum och ett bibilotek
5. Jag vill ha inrett. Det är okej om du använder nerladdat. Men inte från store
6. Jag hade tänkt att 3 ungdomar skulle bo i huset.

 

Klart! Får ursäkta översiktsbilderna, dem är tagna i köpläget för att jag hade glömt tagit korten innan jag väntade tills det blev mörkt.

 

Framsida:

 

       

 

Baksida:

 

   

 

Hall:

 

     

 

Sovrummet svart och vitt:

 

   

 

Badrum nedervåning:

 

       

 

Hobby och musikrum:

 

     

 

Överblick nedervåning:

 

  

 

Vardagsrum:

 

     

 

Kök:

 

     

 

Badrum övervåning:

 

     

 

Sovrummet ljusblått och råsa:

 

     

 

Sovrummet pastellfärger:

 

   

 

Altan:

 

   

 

Överblick övervåning:

 

 

 

Jag byggde inte ett enskilt bibliotek, men det finns en avdelning i vardagsrummet med bokhylla och dator. Sen finns det en bokhylla i hobbyrummet. Jag satte in ett gym med. Det finns en balkong som jag glömde ta ett foto av.

 

Detta hus är inte en privat nedladdning och finns att hämta HÄR!


 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards