aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 29 maj 2013

Av aquarellepgclegacy - 29 maj 2013 17:19

Det går fort nu, förmodligen för att jag vill komma igång med nästa generation. Efter den andra terminen så fick Celeste, Alice och Roan komma hem. Dem fick alla MVG i slutbetyg, men ingen examen. Eller jag vet inte, har inte förstått mig på det där riktigt. Som jag sa så går det fort och det märktes idag på Beau när han skulle fylla år.


Men vuxen blev han iallafall, eller ja ungdom. Han är så fruktansvärt lik sin pappa..



Trasan och Amber har blivit lite mer än vänner. Dem är ihop och när det var dags för dem att fylla år så fick dem gifta sig. Enbart för att jag inte vill att alla ungar ska få det som Ruby och gifta sig med en åldrig som dör efter 3 dagar... 



Några som fik växa upp med var Winter och Crimson. Nu vill jag inte ha fler barn från dem och eftersom jag inte kommer kunna kontrollera dem så var det här det bästa.




Winter ser strängare ut än vanligt! Det konstiga var att å fort han blev åldrig ville han ha barnbarn.. Han gillar inte barn... Dem har dessutom redan ett barnbarn, Rubys son. Jag kommer ihåg vad han heter nu, Cornelis var det ju.


Nu när alla barn är ungdomar och jag kan lämna dem åt sitt öde, bestämde sig Alice, Celeste och Roan att flytta. De har hittat en gammal brandstation som dem renoverar upp lite. Alice får hänga med ett tag till, tills jag har kommit på hur jag ska få hem Cid.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards