aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 1 juni 2013

Av aquarellepgclegacy - 1 juni 2013 15:33

Som jag skrev sist väntade Amber och Trasan barn. Det blev en pojke som fick namnet Claude. Strax efter det fick Celeste och Roan ett par tvillingar till. En son och en dotter. 



Tiffany fick dem rätta generna och är den nya arvingen. Bole fick enbart Celestes ögon, hårfärgen har jag ingen aning om vart den kommer ifrån, som vanligt. Med fyra barn i familjen har Celeste börjat få hjälpa till mer. ur så klagar hon inte så mycket.


 


Bella och Saffron har vuxit upp till barn. 



Saffron och Bella kommer bra överens och gör typ allt tillsammans. Men lite bus och djävulskap ingår när man är syskon.


 

Av aquarellepgclegacy - 1 juni 2013 14:40

Den här familjen växer fort. Ruby har sin son Cornelis. Ash har en dotter vid namn Luna. Alice fick en Älva (nej ingen riktig älva, hon fick en dotter vid namn Älva). Amber fick en son vid namn Cecil och väntar ett till barn. Beau fick också en son, han heter Antony. 


Efter bröllopet blev även Celeste gravid. När hon en dag bestämde sig för att prova på luftballongen i Aurora Skies, blev det dags. Trots att hon var uppe i luften och skulle föda så är hon lugn. Jösses! Men hon han till sjukhuset och fick tvillingar. En son och en dotter.


  

Dem fick namnen Isabelline och Saffron. Kommer förmodligen att kalla Isabelline för Bella. För det är lättare. Dock ingen arvinge.. Jag som vill få en fort så Celeste kan gå tillbaka till sitt arbete. Eftersom det är första gången jag provar det jobbet. Roan har nått nivå 5 i sitt jobb och det är även han som har tagit hand om barnen. Men celest har hjälpt till, när det har krisat.


 

Dock verkar inte ungarna lida så mycket av det och dem har ju varandra.


Presentation


Mitt namn är Christoffer och det här är min PGC legacy. Det är min första legacy och det var tänkt att jag inte skulle dela med mig av den. Sen fick jag en idé och kände att den kanske uppskattas av andra.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards