aquarellepgclegacy

Direktlänk till inlägg 7 juni 2013

Önskehus - Rosa drömmar

Av aquarellepgclegacy - 7 juni 2013 10:53

Här kommer äntligen ett till önskehus. Önskat av Simsaren.


Önsarens kriterier:

- 3 badrum

- 1 ett sovrum för föäldrarna. 3 tonnårsrum. Ett barnrum och ett sovrum för ett småbarn. Samt 3 reservrum.

- 1 kök 

- En fin matsal

- Leksaker

- En stor pool med en bubbelpool i mitten.


Till att börja med så har jag redan brutit mot kriterierna. 2 tonnorsrum var tänkt att vara för 2 tjejer. Jag log ihop det så dem fick dela. Onödigt många rum blir bara jobbit med planlösning och så. Sedan förstod jag inte riktigt reservrummen. Men dem blev till sovrum. Typ gästrum, ett ligger i huset och 2 är i poolhuset. Blev inspirerad av amerikanska tv-serier. Dem brukar ofta ha ett inrett poolhus där någon bor. Så det fick bli så.


Här kommer huset:


     


Vardagsrum och hall:


     


Kök:


   


Matsal:


     


Badrum:

Det finns 4 badrum. 3 I huset och ett i poolhuset. Dem ser likadana ut så bilderna är tagna på det största.


   


Gästrum 1:


   


Uterum och poolområdet:


        


Överblick nedervåning:


 


Hall övervåning:


   


Föräldrarnas sovrum:


   


Tonårsrum (killens):


     


Tonårsrum (tjejernas):


     


Barnrummet:


   


Småbarnsrummet:


   


Överblick övervåning:


 


Poolhuset:


               


Huset kan ni ladda ner HÄR!



 
 
Ingen bild

Kia

8 juni 2013 13:09

Snäll kan du lägga upp den i exchange så jag kan ladda ner för det funkar inte att ladda ner nu.. Plz

aquarellepgclegacy

8 juni 2013 16:54

Fixar det efter helgen. Har tyvärr inte tid just nu. Och om exchange funkar för mig nu..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aquarellepgclegacy - 17 december 2013 12:02

Ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på VÄLDIGT länge. Har inte haft något spelsug. Ska försöka vid jul och så. Men tills vi hörs igen går ni ha en god jul och ett gott nytt år! ...

Av aquarellepgclegacy - 7 november 2013 11:05


Har inte hunnit spela så mycket med den här familjen. Har spelat ganska mycket ITF när jag väl har spelat. Så det har gått lite segt med att få en arvinge, då huset är fullt. Jag har väntat på att Hawk ska växa upp, vilket han nu gjort.   Eftersom ...

Av aquarellepgclegacy - 24 oktober 2013 15:14

Har försökt uppdatera flera gånger den här veckan men  Google Chrome har slutat fungera varje gång jag ska publicera, så jag tappade orken.. Men här kommer en uppdatering i.a.f.   Vi börjar med att Jay har blivit ett barn. Familjens andra hybri...

Av aquarellepgclegacy - 15 oktober 2013 16:14

Börjar med att säga att Erne fick gå i graven. Han buggade och kunde inte bli barn, hur jag än gjorde.. Kanske kan få det att funka genom att återuppliva honom.   Men här har ni en son till. Jay blev hans namn och är en hybrid.  Som sina varulv...

Av aquarellepgclegacy - 7 oktober 2013 17:54

Opal blir gravid, hon som inte gillar barn..  Men hon måste. Det första barnet föds och det blir en pojke. Han får namnet Hawk.   Trodde jag hade ställt in så jag får hybrider. Men det hade jag inte. Så Hawk är enbart en älva. Han fick dock en v...

Presentation


Mitt namn är Christoffer och det här är min PGC legacy. Det är min första legacy och det var tänkt att jag inte skulle dela med mig av den. Sen fick jag en idé och kände att den kanske uppskattas av andra.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards