aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av aquarellepgclegacy - 9 juni 2013 21:02

Nu har Tiffany och Bole blivit barn. Ska försöka att inte skicka iväg några av barnen på internat. Dem är ju inte så många nu.



Dem är inte så lika varandra. Tiffany är väldigt aktiv medans Bole har passion för att sitta och skriva.

   

Av aquarellepgclegacy - 9 juni 2013 20:43

Har fått väldigt många frågor om jag kan fixa så att huset jag gjorde till SimsDeluxe Sara går att ladda ner. Jag kommer inte att göra det. Sara har sagt att hon vill ha det privat och det måste respekteras.


Det kommer gå rätt så segt nu. Eftersom jag jobbar ganska mycket nu, så önskehuset kan ta ännu längre tid. Kommer stänga det inlägget snart, bara tills jag känner att jag ligger bra till. Så nya önskningar/kommentarer på det inlägget kommer att tas bort från och med nu. Jag kommer att säga till när det går att önska igen. Anledningen till att jag inte kommer låsa det är för att vissa har önskat hus till en speciell familj som dem spelar med. Den familjen kommer att växa och förändras. Då är det bra om dem kan informera mig om saker och ting.

Presentation


Mitt namn är Christoffer och det här är min PGC legacy. Det är min första legacy och det var tänkt att jag inte skulle dela med mig av den. Sen fick jag en idé och kände att den kanske uppskattas av andra.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards