aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av aquarellepgclegacy - 24 juni 2013 16:32

Börjar detta inlägg med en liten tråkigheter. Winter har vandrat vidare. Jag gillade att spela med Winter så det är lite tråkigt.. Han var ju den förste Aquarelle och det var han som satta igång hela den här processen med bloggen i rullning. 



Några dagar efter så tog Bella med sig en klasskompis hem från skolan. Det roliga var att det var hennes kusin Luna. Då var jag ju tvungen att försöka få dem att bli vänner. Vilket slutade med att Bella började dissa Luna.. Ehhe.. Jaja. Någon annan som tog hem en klasskompis var Saffron. Hon heter Karolin/a och här slutade det lita annorlunda. Hon blev Saffrons dejt till balen.

Samtidigt som balen ägde rum, var det dags för tvillingparet nummer 2 att fylla år.




Tiffany är väldigt aktiv av sig, även om det inte alltid går så bra för henne. Bole har fattat tycke för musik, speciellt detta gamla DJ-bås.




     

Presentation


Mitt namn är Christoffer och det här är min PGC legacy. Det är min första legacy och det var tänkt att jag inte skulle dela med mig av den. Sen fick jag en idé och kände att den kanske uppskattas av andra.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards