aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av aquarellepgclegacy - 30 juni 2013 16:28

Det är inte som ni tror. Tonåringarna har inte blivit så många simsdagar äldre sen förra inlägget. Den stora flytten syftar på att jag efter mycket slit lyckades flytta hela släkten Aquarelle till Isla Paradiso (staden man får med i Semesterparadis). Fick lämna det gamla huset, som jag gillade väldigt mycket... Det enda problemet var att alla döda försvann från släktträdet. Men det är ju bara i spelet, vi vet ju att Winter är med där. Även Rubys första make, den som dog, försvann. Men det är ju inte sån stor sak. 


Här är deras nya hus, jag slängde bara ihop det för jag ville verkligen spela. Så inga bilder från insidan för det är dåligt inrett.



Familjen har anpassat sig bra. Celeste och Roan slappade i solen. Bole älskar vindsurfa lika mycket som DJ-båset. Bella gillar farten i vattenskotern. Tiffany har fallit för dem djupa reven. Saffron dock, fortsätter med sitt sociala. Är det inte chatten så är det bloggen. 

 


Är ivrig att spela nu, har planer för Tiffany och nästa generation. Så önskehusen kommer att skjutas på till jag verkligen får ledigt och har en helg på mig (jobbade denna helg). Så efter nästa helg så borde det finnas ett nytt hus.


Presentation


Mitt namn är Christoffer och det här är min PGC legacy. Det är min första legacy och det var tänkt att jag inte skulle dela med mig av den. Sen fick jag en idé och kände att den kanske uppskattas av andra.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards