aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 27 augusti 2013

Av aquarellepgclegacy - 27 augusti 2013 15:01

I den nya staden trivs familjen. Dock har jag bytt livsdrömmar och jobb på Kuro och TIffany. Tiffany som förut arbetade inom livvakts yrket, går nu arbetslös. Hennes livsdröm var förut att rädda 25(eller var det 50?) simmar, har nu bytts till att föra upp 5 småbarn till tonåringar. Kuros livsdröm var att äga ett 5-stjärnigt hotell och tjäna 40 000 på det, nu vill han nå toppen inom affär karriären.


Det gick några dagar och sen var det dags för ett nytt barn. Ingen arvinge den här gången heller. Dock bröts mönstret, jag trodde jag skulle få en son, men det blev en dotter. Hon heter Kiiro.

När man nu bor i en sån fin stad så kan man inte sitta inne. Kuro vill inget annat än att gå ut och gå med Kiiro efter jobbet.  

Sayomi fyllde år någon dag efter. 

Det bästa hon vet är att försöka slå sig själv i schack! Även sin jämnåriga bror åker på storstryk ibland.


Ungefär samtidigt var det dags för Amairo att växa upp till tonåring.

   

Hon älskar fortfarande balletten, så i det nya huset fick hon ett eget hörn i gymmet som hon kan träna i.

   

Presentation


Mitt namn är Christoffer och det här är min PGC legacy. Det är min första legacy och det var tänkt att jag inte skulle dela med mig av den. Sen fick jag en idé och kände att den kanske uppskattas av andra.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards