aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av aquarellepgclegacy - 28 augusti 2013 17:00

Det blev sommar och slappardagen kom, så varför itne ha ett poolparty. Jag har sällan fester så varför inte.


Jag bjöd så många Aquarelles jag kunde. Blev inte alla, uppenbarligen. Alla jag bjöd kom, men dem ville gärna inte till poolen... Så dem fick stå och trängas i vardagsrummet/hallen. 

   

Någon som i.a.f hittade ut till gården var Sebastian. Han är Lunas (Ashs dotter) son. Han och Mizuiro blev bästisar i skolan och har hängt ihop ända sen dess. Så dem hade roligt och skötte sig själva.

 

Någon som inte ville vara med egentligen var Sumiko, så hon höll sig undan från resten av släkten.

 

Rätt som det var när jag titta till Mizuiro och Sebastian så stod dem och flörta. Inte vad jag hade tänkt, men varför inte. VI kör på det.

 

Själva flörtandet gick undan och sedan slank Mizuiro in en kyss, som han hoppades skulle bli besvarad.

 

Det blev den, även om Sebastian ser lite trotsig ut.

 

Självklart avslutar vi festen med en eldsvåda!

    När alla hade återhämtat sig och sovit, så var det dags för Sumiko att fylla år.


När hon växt upp fick hon ta ett jobb som Sångare och sedan fick hon flytta ut. För nu behöver jag en arvinge!


Några dagar senare kom Shiro hem från Prydinges högre internatskola, som tonåring. Jag har skickat både han och Sayomi dit för att det blev så många barn.

 
 Han har redan en dröm i livet och det är att bli doktor. Men forskningsstationen dem införskaffa för ett tag sen kan han inte hålla sig ifrån.



Sen var det dags för unge nummer sju att ploppa ut. Det blev en arvinge OCH en pojke! YES! Äntligen!

 

Nu när inga mer barn ska ploppa ut, så kan Kuro ägna sin tid åt dem han har. Så nu blir det till att lära Kaito att gå och prata på det svåra sättet. Ingen lekhage eller gåstol här inte.


Kiiro har blivit ett barn också.

Hon är med i scouterna och fiska gör hon hela tiden.

        


Av aquarellepgclegacy - 28 augusti 2013 13:39

Har skjutigt aldeles för länge på det här, så det har utväcklats mer sen jag tog bilderna.


Men här kommer en uppdatering, blir en tills en när nästa arvinge blir ung vuxen.


Blå linje: Dem här simmarna är sammanfogade genom födsel eller giftermål.

Gul linje: Detta betyder att simmarna är förlovade.

Rosa linje: Betyder att simmarna har ett förhållande.

Svarta prickar: Betyder att släktträdet fortsätter.

 

(Klicka på bilden för att förstora, blir dock inte så mycket större)

 

Generation 1 f.v Winter, Crimson.

Generation 2 f.v Johan, Ruby, Ash, Conor, Alice, Cid, Celeste, Rroan, Beau, Rebecka, Amber, Trasan.

Generation 3 f.v Chandell, Cornelis, Viking, Luna, Omar, Sean, Älva, Mariah, Philip, Karolina, Saffron, Isabelline, Triton, Tiffany, Kuro, Bole, Gloria, Antony, Atle, Cristobel, Cecil, Emily, Claude, Liliana, Alton, Martina.

Generation 4 f.v Sebastian, Andrae, Noa, Terese, Elinor, Berjes, Al, Danica, Sumiko, Mizuiro, Amairo, Shiro, Sayomi, Cody, Dion, Agnes, Agaton, Darrin, Ninni, Marcel.

Presentation


Mitt namn är Christoffer och det här är min PGC legacy. Det är min första legacy och det var tänkt att jag inte skulle dela med mig av den. Sen fick jag en idé och kände att den kanske uppskattas av andra.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards