aquarellepgclegacy

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2013

Generation 3 - Tiden går..

Av aquarellepgclegacy - 29 augusti 2013 16:28

Nu när man har en arvvinge så vill man ju bara att det ska gå undan, så ett nytt kappitel kan skapas.. Men jaja.


Har glömt att skriva flera gånger när något har dött. Först var det Ruby, några dager efter henne kila Ash vidare. Amber var nästa på tur, följt av Alice. Tillslut var det Beaus tur och sist även Celestes. Så hela generation har kilat vidare. Detta hända på en vecka. Så det var väldigt mycket sorg i familjen just då.


Celeste var den första arvingen, den första och än så länge en av dem få som gått på Universitetet. Hon var den som hade tur och bara fick 4 barn innan det inte behövdes födas några mer. Hoppas hon inte blir ensam med den turen..


Någon som har väldigt bråttom är Sumiko, hon har redan gift sig och skaffat barn. Kommer inte ihåg vad barnet blev döpt till dock. Mizuiro blev ung vuxen, han vill bli fria världens ledare. Så innan han fick flytta ut så fick han skaffa sig ett jobb inom Politik.



Innan han flytta ut fick han gifta sig med Sebastian också.


Sayomi kom hem från internatskolan som tonåring.

Att spöa sin far i schack tycker hon är roligt. Snart får hon ta sig ann lite svårare motståndare.

Även vår lilla arvinge växte upp.



Kaito har inte några drömmar än, men basket är roligt.

              

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aquarellepgclegacy - 17 december 2013 12:02

Ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på VÄLDIGT länge. Har inte haft något spelsug. Ska försöka vid jul och så. Men tills vi hörs igen går ni ha en god jul och ett gott nytt år! ...

Av aquarellepgclegacy - 7 november 2013 11:05


Har inte hunnit spela så mycket med den här familjen. Har spelat ganska mycket ITF när jag väl har spelat. Så det har gått lite segt med att få en arvinge, då huset är fullt. Jag har väntat på att Hawk ska växa upp, vilket han nu gjort.   Eftersom ...

Av aquarellepgclegacy - 24 oktober 2013 15:14

Har försökt uppdatera flera gånger den här veckan men  Google Chrome har slutat fungera varje gång jag ska publicera, så jag tappade orken.. Men här kommer en uppdatering i.a.f.   Vi börjar med att Jay har blivit ett barn. Familjens andra hybri...

Av aquarellepgclegacy - 15 oktober 2013 16:14

Börjar med att säga att Erne fick gå i graven. Han buggade och kunde inte bli barn, hur jag än gjorde.. Kanske kan få det att funka genom att återuppliva honom.   Men här har ni en son till. Jay blev hans namn och är en hybrid.  Som sina varulv...

Av aquarellepgclegacy - 7 oktober 2013 17:54

Opal blir gravid, hon som inte gillar barn..  Men hon måste. Det första barnet föds och det blir en pojke. Han får namnet Hawk.   Trodde jag hade ställt in så jag får hybrider. Men det hade jag inte. Så Hawk är enbart en älva. Han fick dock en v...

Presentation


Mitt namn är Christoffer och det här är min PGC legacy. Det är min första legacy och det var tänkt att jag inte skulle dela med mig av den. Sen fick jag en idé och kände att den kanske uppskattas av andra.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards