aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 2 september 2013

Av aquarellepgclegacy - 2 september 2013 10:45

Mizuumi blir barn och jag tycker jag gjorde rätt i att ändrade hans hårfärg! Blev hur bra som helst.


Han är en plantsims så han älskar att vara ute, oavsett väder. Dock så var ett plantsim barn inget större skillnad från ett vanligt. Så det blev Konstskola för han.


Det blev även dags för Kuro att bli åldring. Han har dessutom nått toppen av sin karriär (nivå 10, affär).


Och Kiiro blev vuxen. Hon flyttade ut direkt. Hon tog ett jobb inom affär precis som Kuro.    


Det tog några dagar till, typ tre. Sen var det även dags för våran arvtagare att bli vuxen!

Hans livsdröm är att bli mästermagiker (nå nivå 10 inom trollkarlsyrket). Men innan han får skaffa jobbet måste han skaffa en partner. Så han fick ut och leta. Efter ett tag hittade han Oreole. En älva.

Det klickade och dem blev vänner. Men mitt i allt så tar hon sin bil och åker.. Som en riktigt stalker låter jag Kaito följa efter. Det visade sig att hon jobbade i ett av dem där stånden under sommarfestivalen. Så han fick vänta tills hon jobbat klart. Men så fort det hände så blev det att lägga in stöten.

Han lyckades. Dem blev tillsammans och Oreole flyttade in.


Nu avslutas generation 3. Även om Mizuumi inte har vuxit upp än. Men han tillhör ju generation 4, så han får följa med. Nu ska här byggas hus så att denna utmaning kan rulla vidare.


(Angående önskehus här på bloggen. Jag funderar och funderar på hur jag ska gå vidare med det här. Tror nästan att jag kommer skapa en tumblr, och ha husbyggandet på den. Eftersom bloggen i största syfte är till för min PGC. Men jag vet inte än så jag återkommer.)   

Presentation


Mitt namn är Christoffer och det här är min PGC legacy. Det är min första legacy och det var tänkt att jag inte skulle dela med mig av den. Sen fick jag en idé och kände att den kanske uppskattas av andra.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards