aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 6 september 2013

Av aquarellepgclegacy - 6 september 2013 13:59

Ingen arvinge född så det bara att fortsätta. Några dagar går och dessa två ploppat ut. Har inte fått tvillingar på ett tag, så det var kul. Wren och Raven fick bli deras namn.

Helt oskiljaktiga, dem leker och busar med varandra hela tiden. Det bästa med att ha fairy barn är att har du ett litet fairy hus så kan dem sova och äta där. Gör barnpassandet mycket lättare.

Clays födelsedag var några dagar efter att hans systrar föddes. Jag tycker han påminner om Peter Pan, fast också Tingeling konstigt nog.

      Den här rackarungen älskar att busa med vanliga simmar. När och var som helst.

 

Av aquarellepgclegacy - 6 september 2013 13:59

Ingen arvinge född så det bara att fortsätta. Några dagar går och dessa två ploppat ut. Har inte fått tvillingar på ett tag, så det var kul. Wren och Raven fick bli deras namn.

Helt oskiljaktiga, dem leker och busar med varandra hela tiden. Det bästa med att ha fairy barn är att har du ett litet fairy hus så kan dem sova och äta där. Gör barnpassandet mycket lättare.

Clays födelsedag var några dagar efter att hans systrar föddes. Jag tycker han påminner om Peter Pan, fast också Tingeling konstigt nog.

      Den här rackarungen älskar att busa med vanliga simmar. När och var som helst.

 

Presentation


Mitt namn är Christoffer och det här är min PGC legacy. Det är min första legacy och det var tänkt att jag inte skulle dela med mig av den. Sen fick jag en idé och kände att den kanske uppskattas av andra.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards