aquarellepgclegacy

Direktlänk till inlägg 16 september 2013

Tumblr

Av aquarellepgclegacy - 16 september 2013 19:02

Har nu skapat en simblr, för att kunna dela med mig av de hus jag skapar. Kommer inte lägga upp några hus här längre. Jag tar dessutom bort önska önskehus. Det blev lite för mycket och jag kommer inte hinna. Det tog dessutom bort det roliga med att göra hus. 


Min simblr hittar ni här!


Tycker inte om att inte hålla det jag lovar. Men hoppas ni förstår. På min simblr kan ni dock ge mig tips och inspiration till husbyggen. Tex. hus från serier och så. Har planer att försöka mig på systrarna Halliwells hus.


 

 
 
Simmarsmulan

Simmarsmulan

16 september 2013 21:13

Vad roligt! Börjar följa med en gång :)

http://Simmarsmulan.bloggplatsen.se

aquarellepgclegacy

16 september 2013 23:07

Yay:)

 
Emelie

Emelie

24 september 2013 18:42

Gud vad mysig bild!! =)

http://canavan.blogg.se

aquarellepgclegacy

25 september 2013 00:05

tack så mycket:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aquarellepgclegacy - 17 december 2013 12:02

Ber om ursäkt för att jag inte har uppdaterat på VÄLDIGT länge. Har inte haft något spelsug. Ska försöka vid jul och så. Men tills vi hörs igen går ni ha en god jul och ett gott nytt år! ...

Av aquarellepgclegacy - 7 november 2013 11:05


Har inte hunnit spela så mycket med den här familjen. Har spelat ganska mycket ITF när jag väl har spelat. Så det har gått lite segt med att få en arvinge, då huset är fullt. Jag har väntat på att Hawk ska växa upp, vilket han nu gjort.   Eftersom ...

Av aquarellepgclegacy - 24 oktober 2013 15:14

Har försökt uppdatera flera gånger den här veckan men  Google Chrome har slutat fungera varje gång jag ska publicera, så jag tappade orken.. Men här kommer en uppdatering i.a.f.   Vi börjar med att Jay har blivit ett barn. Familjens andra hybri...

Av aquarellepgclegacy - 15 oktober 2013 16:14

Börjar med att säga att Erne fick gå i graven. Han buggade och kunde inte bli barn, hur jag än gjorde.. Kanske kan få det att funka genom att återuppliva honom.   Men här har ni en son till. Jay blev hans namn och är en hybrid.  Som sina varulv...

Av aquarellepgclegacy - 7 oktober 2013 17:54

Opal blir gravid, hon som inte gillar barn..  Men hon måste. Det första barnet föds och det blir en pojke. Han får namnet Hawk.   Trodde jag hade ställt in så jag får hybrider. Men det hade jag inte. Så Hawk är enbart en älva. Han fick dock en v...

Presentation


Mitt namn är Christoffer och det här är min PGC legacy. Det är min första legacy och det var tänkt att jag inte skulle dela med mig av den. Sen fick jag en idé och kände att den kanske uppskattas av andra.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards