aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av aquarellepgclegacy - 7 oktober 2013 17:54

Opal blir gravid, hon som inte gillar barn..  Men hon måste. Det första barnet föds och det blir en pojke. Han får namnet Hawk.

 

Trodde jag hade ställt in så jag får hybrider. Men det hade jag inte. Så Hawk är enbart en älva. Han fick dock en varulvs-teddybjörn. Som han älskar.


Tiden går och Opal blir gravid igen. En pojke till blev det. Falcon blev hans namn. Han blev inte heller någon hybrid, för jag glömde ställa in det innan Opal blev gravid. Men han blev dock en varulv.

Falcon brukar ibland få följa med Jasper ut och yla mot nattmånen.

Hawk blir barn och Opal är gravid igen.


Det sägs att varulvar och älvor inte ska komma bra överens. Men det stämmer inte i familjen Aquarelle. Hawk och Falcon leker hela tiden.

Sen föds det en pojke till. Erne blir hans namn. Han blir min första Hybrid. Så han är en bevingad varulv.


Det han och alla andra varulvsungar älskar, är att riva sönder möblerna för att vässa sina klor.. Tur att familjen har mycket pengar.


Sen blev det dags för Falcon att bli ett barn.



Han och Hawk fortsätter att leka med varandra. De brukar leka tagare på varulv och älva viset. Falcon i sin vaulvsform jagar Hawk i sin lilla älvform.

 

Ovido - Quiz & Flashcards