aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 24 oktober 2013

Av aquarellepgclegacy - 24 oktober 2013 15:14

Har försökt uppdatera flera gånger den här veckan men  Google Chrome har slutat fungera varje gång jag ska publicera, så jag tappade orken.. Men här kommer en uppdatering i.a.f


Vi börjar med att Jay har blivit ett barn.

Familjens andra hybrid har det svårt att hantera både sitt fairy-jag och varulvs-jag samtidigt. Men med hjälp av sina föräldrar så ska det nog gå bra. Det är inte många som kan flyga i sitt varulvstillstånd.

Familjens första födda varulv dock har det inte svårt att inta rollen som varulv. Det bästa han vet är att öva på att slåss med sin far.

Sen föds en till pojke. Han får namnet Finch. (Glömde skriva ner hans detaljer men fixar det nästa gång jag spelar)

 


Finch blev också en hybrid. Vi får hoppas att även han håller sig buggfri.

Skapa flashcards