aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 31 augusti 2013

Av aquarellepgclegacy - 31 augusti 2013 15:59

Det blev vinter och familjen ville anordna ett presentparty. Dem bjöd in barnen som flyttat ut, Sebastian och hans föräldrar. Det blev lyckat trots att alla inte fick det dem ville ha.


Sen tar det ett litet tag innan det är dags för nästa födelsedag. Denna gång var det Kaitos tur att bli tonåring.




Han fick en sån där godisbönbuske när det var presentdagen och den kunde han inte låta bli som barn och inte nu heller som tonåring. Han får dock vara försiktig med den där..

Sen var det dags för Shiro att växa upp. Men innan han fick flytta ut fick han ett jobb inom vården.

 

När han var tonåring planterade han ett livet frö. Nu när han blev vuxen, var det dags att skördas. Till hans stora förvåning så kom det upp en liten bebis. En grön liten pojke. Han döptes till Mizuumi. Dock kände Shiro att han inte kunde ta med honom när han flytta. Så Mizuumi får bo kvar hos sina farföräldrar ett tag till.




Sen var det dags för Tiffany att bli åldring. Precis som hennes syskon redan har hunnit bli.



Det var även dags för Sayomi att bli vuxen, hon fick ta ett jobb inom vetenskap och sedan flytta ut.


Snart är alla barn uppvuxna, så det är lite skönt att ha ett litet barnbarn att ta hand om. Tills det är dags för Kaito att ta över. Dock växer även Mizuumi upp fort.

Han föddes med gula ögon. Jag ändrade dock hårfärgen så att han skulle passa in lite mer. Han är ju inte ett barn till min arvinge så det gör ju inget.


Mizuumi tillbringar mycket tid utomhus, med sin docka. Hans pappa hälsar på ofta.

 

        

Presentation


Mitt namn är Christoffer och det här är min PGC legacy. Det är min första legacy och det var tänkt att jag inte skulle dela med mig av den. Sen fick jag en idé och kände att den kanske uppskattas av andra.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards