aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 13 juni 2013

Av aquarellepgclegacy - 13 juni 2013 20:45

Tar en liten paus. Är tillbaka på söndag igen. Dem senaste dagarna har jag jobbat (irl). Så har inte hunnit spela något. Dem närmsta dagarna måste jag vara social. Studentfirande och så.


För att gottgöra mig så delar jag med en tavla jag har fixat. Man kan säga att jag har låst upp den. Med universitetsliv så kom gatukonstfärdigheten. Med den kan man skapa väggmålningar bland annat den som finns nedan. Jag har fixat så att den finns tillgänglig som tavla. För att jag gillar den själv väldigt mycket och det kan ju vara jobbigt att måla fram den varje gång man vill ha den i sitt hus. Man behöver inte universitetsliv för att ha tavlan.


Enjoy!



Ni kan ladda ner den här!      

Presentation


Mitt namn är Christoffer och det här är min PGC legacy. Det är min första legacy och det var tänkt att jag inte skulle dela med mig av den. Sen fick jag en idé och kände att den kanske uppskattas av andra.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards