aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 16 september 2013

Av aquarellepgclegacy - 16 september 2013 19:02

Har nu skapat en simblr, för att kunna dela med mig av de hus jag skapar. Kommer inte lägga upp några hus här längre. Jag tar dessutom bort önska önskehus. Det blev lite för mycket och jag kommer inte hinna. Det tog dessutom bort det roliga med att göra hus. 


Min simblr hittar ni här!


Tycker inte om att inte hålla det jag lovar. Men hoppas ni förstår. På min simblr kan ni dock ge mig tips och inspiration till husbyggen. Tex. hus från serier och så. Har planer att försöka mig på systrarna Halliwells hus.


 

Av aquarellepgclegacy - 16 september 2013 16:40

Opal fick sitt rum fixat. Det passar henne nu som tonåring. Hon älskar att skriva, och har redan som livsönskning att tjäna 4000 i boockroyalties i veckan.


   


Kaito har äntligen uppfyllt sin livsdröm och nåt toppen av trollkarsyrket.

 

Han ville fira med att äta godisbönor från sitt älskade träd. Detta slutade dock inte som tänkt. Han åt fel böna, så döden kom och hälsade på. Detta är verkligen sorgligt, men han började bugga en del. Han slutade åldras helt och lite andra småsaker. Så vi säger adjö till Kairo.

    Men nu får vi se fram emot att Opal blir vuxen och får fortsätta med utmaningen.


Presentation


Mitt namn är Christoffer och det här är min PGC legacy. Det är min första legacy och det var tänkt att jag inte skulle dela med mig av den. Sen fick jag en idé och kände att den kanske uppskattas av andra.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards