aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 10 september 2013

Av aquarellepgclegacy - 10 september 2013 16:08

Börjar med att visa Clays rum som jag inredde. Kommer visa bilder på tjejernas inredda rum med.

     


Mizuumi har växt klart och blivit vuxen.

Nu ska jag bara bestämma mig vad jag ska gör med honom, om jag ska ha han kvar eller inte. Får prova att spela honom och bestämma mig sen.


Clay blev tonåring samtidigt.

  Han hjälper till med att städa och tvätta hemma. Eftersom han är prydlig. Gillar den egenskapen, att man bara kan trycka för att städa hela huset, utan att styra varje moment.

  Även våran lilla arvinge växte upp.

  Hon är lite smått galen, men vill helst vara det för sig själv. Att visa att man kan flyga för man är en älva är väldigt populärt.

 


Presentation


Mitt namn är Christoffer och det här är min PGC legacy. Det är min första legacy och det var tänkt att jag inte skulle dela med mig av den. Sen fick jag en idé och kände att den kanske uppskattas av andra.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards