aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 13 september 2013

Av aquarellepgclegacy - 13 september 2013 17:36

Jag bestämde mig tillslut att Mizuumi ska få flytta ut. Men först gjorde jag hans låtsaskompis Pillan verklig.

 


Clay fick ett mer passade tonårsrum. Han har börjat lära sig att skulptera så han fick en sådan bänk inne på sitt rum.


Sen var det dags för tvillingarna, Raven och Wren, att bli tonåringar.

     Raven älskar sin spegel hon har på rummet. Mest av allt gillar hon att skvallra till den och lyssna på dess skvaller.

Raven har sitt lilla häng under sängen, där sitter hon och läser serier sent in på natten.

Deras rum fick också en uppdatering.

       


Innan så delade tjejerna rum. Men nu fick Opal ett eget. Eftersom Wren och Raven inte vill ha en massa leksaker i sitt rum. Så här är Opals rum:

   


Men hon växte snart ur det, eftersom hon blev tonåring några dagar efter. Den finaste arvingen jag har haft hittills!

Som den galenpanna hon är, hittar jag henne oftast pratande med sig själv.


Presentation


Mitt namn är Christoffer och det här är min PGC legacy. Det är min första legacy och det var tänkt att jag inte skulle dela med mig av den. Sen fick jag en idé och kände att den kanske uppskattas av andra.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards