aquarellepgclegacy

Alla inlägg den 7 september 2013

Av aquarellepgclegacy - 7 september 2013 22:16





Först så ska jag besvara några frågor. Någon ville veta vart Amairos hår kommer ifrån, alla frisyrer hon haft.

Småbarn: Det håret hittar du här!

Barn: Det är ett hår från store och hittas här!

Tonåring-Vuxen: Det håret är med från store och finns här!


Nu tillbaka till inlägget.


Vi börjar med att en ny arvinge föds. Har haft mycket mer tur nu. Så skönt, trodde det skulle ta länge. I alla fall här har ni Opal. Den nya arvingen.

  Opal blev sjukt gullig. Kan knappt vänta och se hur hon blir när hon växer upp. Kaito hjälper till mycket. Men när dem är fairys så behövs det ju inte så mycket hjälp. Glömde dock ta en bild på henne när hon gör något. Men jag hade tagit en bild på henne i CAS. Vilket inte gör något för då får ni se henne när hon inte är i någon pose.

  Sen var det dags för tvillingarna att växa upp. Det brukar ju inte vara så många dagar mellan.

Dem här två ölskar att retas med varandra. Göra olika älvbus och leka älvlekar. Men trots att dem ibland går varandra på nerverna är dem oskiljaktiga.

    Det där är dem, när dem leker älvlekar med varandra.

Presentation


Mitt namn är Christoffer och det här är min PGC legacy. Det är min första legacy och det var tänkt att jag inte skulle dela med mig av den. Sen fick jag en idé och kände att den kanske uppskattas av andra.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bloggar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards